Vill ni höra nåt kul?

Såfall har ni kommit FEL!! här händer absolut ingenting.. mer än att i natt har jag haft så ont i mitt bäcken att det varit nästan omöjligt att vila överhuvetaget. Ska man vrida sig en halv millimeter så känns det som att hela jag ska gå av på mitten. Det surrar och kränger o det värker. O ännu värre blir det när lillen är vaken och ska trycka och sparka överallt. Däremot inga sammandragningar eller annat som tyder på att något skulle vara på gång snart. BF+4 idag och mer kommer det bli. Dåligt humör e bara förnamnet!

Igår iaf.. åkte vi till Linné vid 2 o käkade baguett, som var riktigt gott! det var skönt att komma ut även om jag hade galet ont.. vi åkte till stan och gick en bra bit för att få lite friskluft. Sen åkte vi hem vid 4 och jag somnade eftersom jag inte sovit mer än vanligt på natten. Sov nog ända till 7. Då tittade vi på tv och lite senare klippte jag Peo. Blev väl sådär för jag orkade ju inte stå så länge. Blev tungt för ryggen. Får gå för denna gång.

Kommentarer
Elin säger:

Jag liiiider med dig! vet precis hur det känns de där sista jobbiga dagarna... Men snart har du din son i famnen och då spelar allt det där ingen roll längre!

2007-10-22 | 09:32:09
Bloggadress: http://typisktelin.blogspot.com
sandra säger:

hittade din blogg för ngn dag sen måste bara säga att den är kanon :D..

2007-10-22 | 18:36:26
Bloggadress: http://Saandrras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback