Lite förändring

i bloggen idag. Tänkte den skulle bli lite mer julfin =).. kan ju pigga upp lite.

denna veckan har jag inte gjort mycket alls. det har varit fasansfullt väder hela tiden och regnat o varit blåsit o jäkligt. Därför har vi knappt kunnat promenera heller. Algot har dessutom haft ont i magen för jag o Peo åt nog något dumt. så alla har varit kassa här... men det har gjort att Algot inte sovit på dagarna alls nästan.. han har legat o jämrat sig, rapat, fisit och kräkt hela tiden.. inte fått ro. Så i onsdags gick jag iaf ut och åkte med bandykläder till Peo för han glömt dem hemma och skulle träna direkt efter jobbet. Jag passade på att köpa för att göra hand och fotavtryck på kotten o lite annat skoj. Har dessutom sett ut de sista julklapparna oxå. de ska bara inhandlas. Ska bli så skönt när det är över så man kan njuta av julen utan att behöva tänka på allt som måste köpas. Iaf, mest jag var ute o gick i affärer o på stan så sov Algot konstant.. han får alltid ro i vagnen.. så igår tvingade jag mig ut en liten runda med värsta munderingen.. piskande regn och höll allvarligt på att flyga iväg av blåsten.. men så fort jag kom utanför dörren somnade klart kotten så vad gör man inte för sin lilleman =).. idag har jag kunnat sitta lite vid datorn för Algot har blivit bättre igen och varit på gott humör hela dagen =) jaja..nu blir det middag både för mig och lillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback