Backyard babies o en liten fest

i fredags jobbade jag som vanligt.. jobbade dag hela veckan. det var meningen jag skulle hoppa in för en annan i helgen men lite till min lättnad så hittade chefen någon annan tillslut eftersom hon tyckte det skulle bli för jobbigt för mig och min liten!... så jaja.. på kvällen åkte jag o Peo till Liseberg o tittade på Backyard babies. Ola mötte vi där osså... det var en bra koncert men jag hade så ont i ryggen att jag trots kryckor att luta mig på, inte orkade hela tiden. så vi gick lite innan. Trevlig kväll som sedan avslutades i soffan. 

igår började vi dagen med att gå upp o städa hela lägenheten. i och med att jag för någon vecka sedan storstädade och tvättade dukar och kuddar och filtar, ja allt som gick att tvätta i tvrummet, o dammade o dammsög, så var det inte så hemskt jobbigt att städa av igår. Måste köra en sådan städning av sovrummet med nån dag när jag orkar.. iaf så begav vi oss sedan till systemet för peo skulle ha cider. vi var även på lagerhaus o hittade en jättefin ram där själva ramen formar ordet "baby" och i den satte jag alla våra ULbilder på bebis.. blev jättefint!!... vi avslutade med att handla på focus o äta en hamburgare i miniparken som är utanför =).. vi handlade kött o potatissallad o vitlöksbröd. När vi kom hem förberedde vi maten o vid 6 kom Ola o Kenneth o grillade med oss. Vi kunde ju lätt sitta på terassen igår i och med att det var sååå fint väder =).. så var perfekt! Vi snackade en stund och gick sedan ner till biljardrummet o spelade 3 omgångar.. jag o peo var inte så heta =) haha.. jag sänkte de flesta och peo sänkte den vita så vi fick ta upp igen .. haha.. en gång sänkte jag alla och tillochmed 8an i rätt hål.. men samtidigt sänkte jag den vita och då förlorade vi klart för det!! jaja.. det var skoj iaf.. Kenneth skulle upp o jobba på säve idag kl 8 så han gick hem tidigt, typ vid halv 10.. så sen spelade vi andra tre lite mario gocart,lyssnade på hårdrock och snackade massa skit, som det lätt blir efter ett par groggar (ett par glas mjölk för min del.. hihi)  =).. jaja.. vid 1-1.30 gick Ola hem efter en mycket lyckad kväll...

idag har vi sedan tvättat nästan hela dagen.. jag har spenderat eftermiddagen på terassen i solskenet och bara göttat mig.. ahh nice att bara slappa ibland =).. imorgon ska jag jobba kväll så man får ladda batterierna.. sista veckan på jobbet nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback