vab

Idag var Algot magsjuk-aktigt så jag hade honom hemma. Jag passade på-lite i panik, att skicka ut fler jobbansökningar eftersom jag inte fått något definitivt svar från första än.. Efter bara någon timme hörde de av sig från hemtjänsten centrum och jag ska på intervju imorgon. Nu flyter det på lite.. jag är glad att man har någon erfarenhet av sådanahär jobb man kan få snabbt. Det verkar vara lite kris med sommarvikarier till dessa yrken.
I vilket fall som helst har vi mest legat i sängen och kollat filmer. Lilla Algot. Jag vabbade ju onsdagen innan Barcelona oxå, och då var han ju sjuk hela tiden jag var ivägrest, med feber osv.. så tror det kan varit någon eftersläng av det eftersom han inte verkat bli frisk i magen än riktigt.. stackaren.. två dagar kvar på Prevex.. känns tomt och konstigt..





På kvällen skulle Algot till sin pappa så då åkte jag med K ut till havet och satt och njöt i solen eftersom det var grymt väder.. Träffade Proffessorn och hans tjej så blev massa tjöt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback