Nya stolar





Såå vid 16.00 kom mamma och pappa till stan. De hämtade en överraskad och glad Algot på dagis och en halvtimme senare var även jag hemma efter en stressig dag med månadsfakturering som strulat.

Vi bröjade med en promenad till Ica focus. Vi handlade lax och så vin på systemet.. Käkade lax, potatis och smarrig vit sås och drack vitt vin. Mina nya supersnygga stolar som jag köpt och de tagit upp från skåne idag, passade vi klart på att inviga då. Tycker de är väldigt mycket "jag" stilmässigt. Bordet är kanske inte det, men det är snyggt iaf och det passade ju helt ok ihop. Roligt när man kan gå ifrån ikea stilen lite. Nog för att jag gillar ikea i mycket, men det blir lite att alla hem i Sverige ser typ likadana ut och inte direkt personligt. Nåväl.. En toppenkväll iaf. Nu sängen! Godnatt


Kommentarer
Mia säger:

Vad fint du ser ut att ha!! :)

kanonlägenhet! Å va bra att du börjar blogga igen, så man kan hålla sig uppdaterad ;)

Snaaaart är det In Flames o Hannamys...yay!

2012-04-01 | 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback