Algot pratar

Jag är sjuk och sitter nu hemma med Algot i Gbg och myser i soffan hela dagen. Imorse pratade vi om kroppsdelar och han pekade på fötterna.

A: Mamma, här är min häl. Dom går man på. Och detta tår..
M: ja precis. Duktig du är.....

Byter ämne direkt sen..
 
A: här är min snopp. Om man drar av kalisongerna så ser man den. (ställer sig upp och drar av dem för att sedan dra ut sin snopp o visa stolt.. känner efter lite och tittar snopet på mig)
Mamma, vad är detta för mjukt. är det bröst??
M: Nej, det är en pung. Det där är dina bröst (pekar)
A: Neeeej det är bröst. Mamma dina bröst är där haha (pekar på mina bröst)...
     Mamma vad gör man med pungen då? Varför har man den?   
M: hmm.. det är för att man ska kunna få bebisar när man blir stor
A: bebis, en bebis här i magen?? (pekar på sin mage o ser glad ut)
M: Ja
A: Jag vill ha bebis i magen NUUU!
M: men det är bara flickor som e stora som kan ha bebisar i magen
A: ååå neeej jag vill!!! (djupt besviken ett ögonblick och tittar sedan på mig) mamma är du en fickla?
M: ja mamma är en flicka
A: Men då kan du ju ha en bebis i magen nu!!! en sån liten liten som jag kan leka med!

hahahahaha underbara söta unge






Kommentarer
Carro säger:

Ja Hannah, bara att sätta igång nu då ;)



KRYA PÅ DIG!! Kramar

2010-11-25 | 13:35:23
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Sandrah mamma till Devin & Vilde säger:

Hahaha va go.. Skrev om när Devin upptäckte sin pung http://sandrah.blogg.se/2010/august/punghittaren.html :) Så roligt att ha kvar!

2010-11-25 | 13:43:06
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Em säger:

Hehe underbar dialog!

2010-11-25 | 20:15:18
Sandrah mamma till Devin & Vilde säger:

Svar: Den perioden är Devin i och har varit bra länge.. hoppas han kommer ur snart. Han kan liksom på stan fråga folk om de har snopp eller snippa? ;)

2010-11-26 | 08:34:15
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback