Några filmer från fjällenresan

Sådär.. lovade ju lägga upp ett par filmer.. här kommer dem.. enjoy :D


Peo och Jag är först o alldeles ensamma i svarta pisten en morgon, bara vi, mjuk snö, nypistad backe och tystnad... uuunderbart!!



jag glider lite lugnt på brädan ;)



skulle få upp ett moln av snö på peo som jag brukar haha.. men lyckades inte få upp tillräckligt med fart.. kom ju fullt med folk precis när jag skulle starta.. nåväl... lite coolt blev det iaf



Allra första försöket att stå på skidorna själv.. Liften upp hade han klarat, men nu ska det utför..Han hann bli riktigt duktig..Från att inte vilja ha skidorna på sig, till att åka knapplift o en grön backe med mormor på ett par dagar e inte fy skam.. detta här är bara lilla pulkabacken, men nånstans får man ju börja :D ......


försöken blir bättre o bättre


Såååå duktig.. för övrigt, anledning till han står baklänges i liften på denna videon är för att hans pappa envisades med att ställa honom så från början och låtsas jaga honom hela vägen upp, vilket Algot förståss älskade o gapskrattade åt.. så sen tog det tid innan vi fick honom att åka normalt igen hehe 


Kommentarer
Emma säger:

*Algot är kanske vårt nästa os-hopp*

2010-03-26 | 15:50:50
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Hanna säger:

ja hihi år 2026 ställer han upp ;)

2010-03-26 | 16:03:34
Sandrah säger:

Är det där en svart backe?? Den såg inte så svart ut, men kanske vart brantare sen? =)

2010-03-26 | 19:36:46
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback