IFK premiär o magsjuka

I måndags när vi var tillbaka i Göteborg var det ju dags för IFKs hemmapremiär. Det regnade o var skitkallt, men vi pälsade på oss o begav oss klart till våra gamla vanliga platser på Ullevi. Hääärligt att stämma in på "nu skiner poseidon" igen och titta på fotboll. Tyvärr slutade det ju inte så bra, trots straff, stolpskott o massa massa chanser, så lyckades IFK inte få in bollen och förlorade mot Häcken med 0-1... skit oxå!!!







påklädda till max o frös ändå massa hehe

Nåväl.. veckan har vi mest spenderat hemma, städat o diskat o vilat upp oss lite. Igår natt började Algot vara jättedålig i magen och jag fick upp o duscha honom flera ggr. lugnade sig lite under dagen, men både jag o Peo låg utslagna, jätteont i magen, illamående, men utan kräkningar (som tur? är).. inatt fick Algot sova mellan mig o Peo o vi vaknade bägge när han började kräkas, jag fick ur honom ur sängen så det mesta kom på golvet, var bara in i duschen och byta sängkläder mm.. jag har fortfarande ont i magen o mår illa men Algot verkar må bra.. Jonas hade det såhär hela veckan i fjällen, så jag anar att detta inte är över än...måste vara nåt skumt virus


Kommentarer
Daniel säger:

Hoppas ni kryar på er och att det inte blir mer hemska toarundor

2010-03-26 | 16:10:00
Sandrah säger:

usch med magsjuka!

2010-04-01 | 19:34:29
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback