Nyår

2009 är förbi. Veckan efter jul tillbringades i Skåne, lite skolarbete, mest vila, träning och försöka må lite bättre. Peo var uppe i Göteborg och jobbade ett par dagar och kom ner lagom till nyår. En dag tidigare kom även min älskade tvillingsyrra hem från Madrid med sin Carlos. Nyårsaftonen spenderades, likt julafton, hos Lina och Jonas i stan. Nu var Tova oxå hemma, så hon och Algot kunde busa som tokar hela kvällen. Algot tycker så mycket om sin kusin. Alec, Linnea och Thomas, Ida och Carlos var också där, så det var fullt hus. Det blev en hel del rockband och vanlig gitarrspelning under kvällen och även parspel eftersom det faktiskt bara var par där efter Thomas gått vidare till annan fest. På tolvslaget var vi ute på stora torg och firade med halva Kristianstad som samlats där hihi.. väldigt väldigt trevligt förutom att de började smälla väldigt intensivt i gatuhöjd och Algot blev skiträdd, men vid det laget, i typ -10 grader , så frös jag kopiöst i mina tunna strumpbyxor, så vi begav oss tillbaka in.. Algot somnade sedan inte förrän halv 2.. galning hihi.. en fin start på nya året trots att Algot hade astma hela dagen.


finklätt ska det va :)





Tovisen


Thomas o Jonas efter diskning :)


spelar


rockband :)




efterrätt


Alec, trollkarl, visar barnen korttrick :)


Alec och Linnea




bita i näsan hhaha


hos mormor o morfar o fikar..


Em o Anders på besök.. Em var hemma från Umeå över jul så då får man ju passa på att ses :D


Blev ett nytt generationsfoto.. Algot, jag, mamma, morfar och gammelfarmor.. 5 generationer.. i år fyller Agnes 100, morfar 76, mamma 51, jag 26 och Algot 3


Wilhelmssons

Efter en lång vistelse i skåne begav vi oss sedan hem med tåg, på söndagen den 3e. Kom hem och hann mest käka lite och sedan sätta mig vid datorn för att börja jobba med projektet igen. Hela natten. Skolan dagen efter, i ett kallt, snöigt Göteborg!


Kommentarer
Daniel säger:

gott nytt år och trevlig fortsättning på 2010 önskar Fam. Berntsson

2010-01-11 | 19:51:54
Em säger:

Obs! Daniel var en gammal pojkvän till mig. Den pojkvän som ses på bilden ovan heter Anders.

2010-01-12 | 13:22:59
Hanna säger:

hahahahahahaha fööööörlåt Em.. jag skev utan att tänka :D.. skrattar så jag får ont i magen..

2010-01-12 | 19:22:37
Em säger:

haha:) det e inte lätt alltid. Hade ju Daniel i många år. Har sjölv hållt på att kalla Anders för det många ggr men lyckats undvika det.

2010-01-13 | 17:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback