Idag igen

Otroligt att nästan alla läsare kommer tillbaka så fort man skrivit något. Vad kul! Eftersom jag inte har så mycket annat för mig mer än att vara hemma med Algot som är dålig i magen och sitta framför OS, så hinner man ju uppdatera bloggen lite extra. Kul att Anja fick sitt brons för övrigt. Det var hon värd efter att komma igen från det hemska fallet dagen före.

Som sagt är jag ju utbränd och har inte ork för så mycket. Tabletterna ska börja verka idag enligt läkaren, det skulle ta 4 veckor. Så ja, jag väntar nu på underverk hehe.. Ska ut med mina fina vänner ikväll i vilket fall som helst. Blir After Work med Anna, Åsa och Signe. Man ska ju försöka njuta lite av livet ändå... 



För övrigt, hur kul som helst hur barns funderingar går och hur snabbt de ändrar sig. Undrar vad som försigår i deras små, men briljanta hjärnor egentligen hihi.. 
 
Algot tittar på ett program på playhouse disney där de pratar om morsdag...plötsligt vänder han sig om till mig

A: mamma, jag älskar dig! 
M: jag älskar dig också
A: Mamma, jag älskar mormor.. prata med mormor
(funderar lite) Lena är bäst.. Ringa mormor?
M: Vill du ringa mormor o säga det?
A: ja!
(superglad och funderar sedan lite till) Nej.. ringa mommoElsa.. jag älskar Elsa!  EEEELSAAA!


( förtydligande för er som inte vet: Algots mormor heter Lena, min mormor heter Elsa.. Algot kallar henne mommoElsa)


Kommentarer
Ida säger:

hehehe han är så go den lille killen! :O) Det är verkligen roligt att lyssna på hur han resonerar ibland hihihi saknar er! kram kram!

2010-02-20 | 05:08:38
Bloggadress: http://madrida.blogg.se/
Åsa säger:

Vad sött, Algot! vilken unge!

2010-02-22 | 23:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback