21 september

Idag fyller Peo 25!!! GRATTIS!!!




hade tydligen inte många bilder kvar på datorn efter formateringen, får bli dessa på min "Piddo" från semestern :)

imorse fick han frukost på sängen av mig och Algot, samt en WCT-tröja och en t-shirt med IFK-tryck som han velat ha.. dessutom en resa till Stockholm med 2 nätter på hotell globen.. så vi kan se Greenday. Men bara för mig och Peo då, Algot får vara hos "tant Anna" som hon själv så trevligt brukar uttrycka det :D

det kändes lite skumt att ta sig till skolan nu när man flyttat, men jag var här till 9.. det var ingen annan i min grupp. Försökt nå dem hela förmiddan utan resultat och sen fick jag meddelande om att vi skulle ses imorrn ist. Snällt!! nu får jag väl åka hem istället då da. Jag har bilder och massa att berätta från helgen, med flytten och festen, men det får jag göra när jag har lagt in bilder och tid att skriva.. nu ska jag nog hämta Algot på dagis o kanske hem o hinna plocka upp lite..

Hoppas ni alla haft en lika trevlig helg som jag! :)

Kommentarer
Sandrah säger:

men vad taskigt gjort :(

2009-09-21 | 20:01:45
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback