ÄNTLIGEN kamera

är en helt sjuuuuuk kamera rikare!!! :D wiiiiieeeeeeeeeeeeeeee.. skulle skriva om min helg egentligen ikväll, men det är så mycket bilder så det tar evigheter.. haha.. det kommer imorrn förhoppningsvis.. men åååhh vad lycklig jag är! Visst e den underbar!?.. både snygg o av de 200 bilder jag lyckats ta i eftermiddag o kväll att döma, även hur bra som helst!!!

En nikon D90 som ju även går att spela in med i HD format.. 18-105 zoom, och 8 gig minne än sålänge.. köpt i USA o snacka om kap! tack kära svärföräldrar och Sofia för att ni ville hjälpa till att fixa den! har väntat, sparat o önskat så hiiimla länge nu att jag hade en sån här bra kamera o äntligen har jag en! hoppas den lever upp till mina förväntningar nu bara hihi







några testbilder kan jag ju bjuda på osså ;).. men har verkligen inte hunnit lära mig kameran något än


kiwifrossa :)






Algot pratar med mormor o morfar


Kommentarer
Emma säger:

*grattis till kameran*

2009-11-23 | 08:32:33
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Sandrah säger:

Åhh en sån vill jag ha, men jag får nöja mig med min gamla D60 så länge.

2009-11-23 | 08:35:15
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Carro säger:

Hoppas ni blir nöja med den. Har hört att den ska vara sjukt avancerad. Svårt att lära sig allt tycker jag!

2009-11-23 | 13:28:36
daniel säger:

Visst är det en sjuk skillnad bara att byta från kompakt kamera till systemkamera. hoppas det blir många bra bilder.

2009-11-24 | 07:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback