Lite uppdatering bara

Har inte haft nåt att skriva här på ett tag faktiskt. Då känns det ganska meningslöst att mata på bara.. Har mest varit i skolan. Vi har haft mittkritik så det har varit ett par seriöst jobbiga dagar. Jag har spenderat lång kvällar o helger med skolarbete.

 Men lite har vi hunnit med här hemma osså. Mer och mer kommer upp ur sina lådor. Det är lite jobbigt att bo i allt skit så man längtar verkligen till allt har hittat sin rätta plats. I och med jag har jobbat så mycket i skolan plus varit sjuk i två omgångar ju, så har det förfallit lite. Tog tag i städning och diskning igår så nu är köket o vardagsrummet riktigt snygga iaf.

Efter inlämning o presentation i onsdags så tog jag mig äntligen till läkare, satte mig på akuten och väntade snällt på min tur som alla andra vid halv 6.. kom in vid 9 för att få reda på vad jag hade på ca en minut o sen gå hem igen. Eftersom jag var så himla kass så la jag mig på en väntsoffa och vilade med gummistövlar o allt hihi.. Fick iaf penicillin mot min Uvi och vilken lättnad då (första gången jag haft det o fy för rackarens.. helt otroligt vad dålig man blir ju). Igår mådde jag dock dåligt fortfarande klart, så det fick bli att ligga hemma o vila. Jag hade ju suttit i tre dagar med det i skolan och inte hunnit åka till läkare, eftersom jag inte fick nån tid o det blev det ju inte bättre av precis.. feber o kass o ändå vara tvungen att vara i skolan är ingen höjdare alltså!! men men.. idag ska vi iväg.. jag o tjejgänget.. en hel helg.. ska bli sååå himla kul!! uppdatering om det kommer förståss! :)


hälften av disken.. allt fick inte plats i köket haha...


2,5 timmar senare.. åh vad skönt att ha det fint igen!! spotlights har ju kommit upp här inne osså nu.. skönt att se vad man gör :) hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback