Hemma med sjuk Kotte

Ja jag vet att ni vill att jag ska skriva oftare, får höra det varje dag hihi... men men.. nu är jag här igen. Dagarna flyter ihop lite just nu för att jag har bara varit hemma med min lille kott. Tisdags mötte jag iaf Anna på skolan för lunch. Algot sov nästan hela tiden. Vi hann gå genom mitt projekt lite, komma på en idé och sådär.. tackar min goda vän för hjälpen!! vi satt som vanligt kvar en braa stund och jag lämnade skolan runt 3 tror jag.. Gick på stan o tog bussen hem med Peo.. Igår lämnade jag Algot på dagis för jag trodde han var frisk, och gick till skolan för en workshop. 11.30 ringer de och säger att jag får komma o hämta. De har inte kunnat sätta ner honom en sekund på hela förmiddagen, för då hade han bara skrikit och lagt sig raklång på golvet o surat, dessutom såg han ut att ha feber.. så jag hämtade honom, käkade lunch och gick sedan tillbaka till skolan för att slutföra uppgiften. Algot sov och lekte sedan nöjt med en av arkitekterna som höll i workshopen.. en kille i 30 års åldern som tyckte det hela förövrigt var väldigt trevligt =) hihi.. tur det iaf. Jag gick hem igen vid 3. När Peo kom hem så sprang jag och det gick rent åt skogen. Jag har så himla ont i mitt ben så jag fick sluta efter 15 min..  kunde knappt ens ta mig hem därefter.. men 5 km tog ändå bara 30 min eftersom jag sprungit de första 3 km så fort haha..

Idag tvättade jag.. Ska man bara vara hemma o inte kunna göra skolarbete ändå, så kan man ju utnyttja tiden på bästa sätt. Själv har jag blivit förkyld o ont i halsen oxå.. jättebra inför varvet.. ibland tror jag att min kropp bara e ute efter att jävlas med mig. Algot har haft feber nästan hela dagen.

Ikväll spelade iaf IFK igen. det var en bra match förutom att IFK hade seriösa problem att få bollen i mål trots de fick chans efter chans. 3-0 är man nöjd med.. fortfarande ingen förlust på hemarenan! göött!


(lånad från IFKs hemsida)

En sista liten grej måste jag ju lägga till. Ikväll såg vi absolut sista avsnittet av Scrubs (om de fortsätter så blir det utan huvudpersonen o då kommer jag nog ändå inte kolla)... ojojoj vad det känns tråkigt! En av de bästa serierna tycker jag.. så galet kul helt enkelt. oh well, avsnittet var bra iaf och ganska nöjd med hur de gjorde avslutningen. Serien har gått 8 säsonger, mellan 2001 och nu..


Kommentarer
Sandrah säger:

oj shit är det redan 8 säsonger de gjort!?

2009-05-09 | 13:09:21
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback