enhorabuena Barca!

idag satt jag o gjorde caddetalj med Maria till middag och var därefter på stan med Sofie och Sam (hade jättetrevligt o Sam o Algot höll varann i hand i slutet av dagen hihi..så goda vänner! ). Åt iaf pastabuffé, var på lekplats på Heden mm och jag letade leggings. Men det stora för idag är ju självklart Champions leauge finalen mellan Manchester United och Barca.. laddat med gott o satte mig i soffan lagom till start. 10 minuter in sitter en chockad, men ack så glad Hanna och hurrar för Eto'o visar vad han går för. Jag som faktiskt varit helt säker på att Manchester skulle vara snäppet vassare idag. När 2:an sattes av Messi så var lyckan total, inte minst för att den var så otroligt vacker så det knappt går att beskriva :).. ojojoj.. såå gött med Barca vinst!! ännu bättre känns det när alla stöddiga MU fans till vänner man har, fick ett bittert uppvaknande haha.. stackars dig Martin.. o Babbe, du är väl inte heller på bästa humör antar jag? ;)... Linus däremot, är nog hyfsat glad!?  hihi..   trist att se matchen själv faktiskt, alltid mycket roligare att vara ett gäng ju. Man skulle varit i skåne ;) .. Peo såg iaf nästan hela andra halvlek med mig efter liten lätt övertalning :)..





(lånade från uefa.com)

Kommentarer
Daniel säger:

Jo inte är man glad över resultatet precis. Sen kan man rabbla upp många ursäkter o ManUtd's vägnar men presterar man inte 100% när det gäller så får man skylla sig själv ;)



Målet var som sagt snyggt men jag tror nog att ManUtd hade kunnat trycka in åtminstånde något mål.



Grattis! Får se om Barca kan försvara det (om de kommer till nästa final) ;)

2009-05-28 | 07:00:18
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Tjolina säger:

Go Barca!!

Helt klart rätt öag som vann men jag trodde faktiskt oxå att United skulle bjuda upp lite bättre. Men man blir inte bättre av en grinig portugis... :)

2009-05-28 | 12:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback