Hemma

Idag stannade jag hemma med Algot. Maria kom till oss så att vi kunde jobba lite med projektet. Har kommit på en målgrupp för våra bostäder nu. Kommer nog bli skitkul. Vi käkade spaghetti o köttfärssås och efter Algot sovit så gick vi till korsvägen för att ytterligare studera vår plats. Vi har lite tydligare idéer och nu är det stor tid att börja jobba intensivt med projekteringen.

Algot har varit mycket bättre. Han har lekt och ätit hyfsat bra hela dagen. Dock hängig och vill vara hos mig hela tiden, vilket inte är riktigt likt honom. Kunde inte ens tänka sig att sitta i vagnen för länge. Det var mycket trevligare i mammas famn tydligen. Han rosslar och hostar mycket, men ser inte ut att ha några svårigheter att få luft iaf.

Peo började träna på fysiken i söndags och tränar sitt andra pass just nu. Jag har precis lagt Algot och ska träna när Peo kommer tillbaka. En tisdag förbi och imorrn är sista skoldagen för denna vecka. Algot får nog vara hemma imorrn osså.




Kommentarer
Daniel säger:

Skönt att det börjar bli bättre med Algot. Jaså då ska Peo bygga muskler ;) Är det en massa pass och sånt oxå?

2009-03-18 | 16:01:08
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Anonym säger:

Algot ser så stor ut på dessa två bilderna. Ska bli kul att träffa er i påsk!

2009-03-24 | 21:46:28
Anonym säger:

Kanske skulle nämna att det var jag, dvs Em, som skrev det där...

2009-03-24 | 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback