FEEEST!

Börjar med att säga att alla bilder från helgen ligger på http://www.kompez.se

Jag har haft en urtrevlig helg. I fredags ägnade jag och Algot dagen att bara ha det gött hemma i Sibbhult. Pappa var hemma till 11 så innan dess hann jag sola. Jag duschade när kottis sov och gjorde vid mig inför kvällen. Mamma passade Algot mest pappa skjutsade mig till stan. Där hämtade han Tova och körde mig o Lina till Fredde. Förfest med pizza och dricka samt musik helt i min smak hihi. Vi var 7 pers, varav jag kände hälften sen förr :)..Tog ett par för många shots, men kvällen blev ändå så otroligt rolig.

hos Fredde, redo för fest
 

Tog oss med taxi till magasinet vid 10 tiden. Kom in lagom för påfyllning i baren och tömning på toa innan det var dags för kvällens absoluta höjdpukt o andra stora anledningen att jag åkte till  Skåne denna helg, nämligen MUSTASCH! De var så braaaa. Jag och Lina kom på att spelningen börjat efter typ första halva låten och då trängde vi oss in bland packade sillar och galna hårdrockare, fram till en fönsterkarm precis nästan framme vid scenen där vi fick syn på Soile (en bekant från Sibbhult) så hon drog upp oss. Sicken utsikt vi hade! kunde knappt fått bättre platser. Så galet bra...






YEAAAH


Efteråt samlade vi ihop gänget igen och det blev dans framme vid baren :) . Stannade nog till typ 3, innan vi begav oss ut på stan för kebab. Alla var hungriga utom lilla jag haha (yngst i gänget). Tillsist betalade Kriko en taxi för att köra oss hem, även om det inte var mer än typ 400 m :).. skönt eftersom vi frös som tokar just då. Betalade för övrigt inte en enda grej denna kväll. Pizza, dricka, taxi och till och med jackinhägning betalades av killarna. Ibland är det lyx att vara tjej ;)..


the guys and me

babes



Självklart hade jag pressat ner kameran i byxfickan så jag kunde dokumentera denna härliga kväll. Kan ju inte vara utan min lilla sötnos. Tur man har en liten som kan hänga med överallt.

lördagen vaknade jag 7 av att Linas galna katt Måns hoppade på mig o bet mig i fötterna. Inget skoj uppvaknande vill jag lova. Låg kvar till typ 12 sen iaf. mamma o pappa kom med Algot o Tova. Lina färgade och klippte mig, samt klippte Algot, innan vi åkte hem till Sibbhult.



satt så fint

Kommentarer
Carro säger:

Va roligt att ni hade så roligt :) Och va duktig Algot är!

2009-02-02 | 22:31:56
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
åsa säger:

låter som om ni hade det festligt! Men håret då, vilken färg har det?:) Och fick inte algot lite coola spikes eller nåt?

2009-02-02 | 22:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback