Helg

Dålig uppdatering för tillfället. Jag har så mycket att göra. I vilket fall som helst så har helgen varit ganska lugn. I lördags var jag med Linda och Maria på korsvägen och kollade in platsen i typ 4 timmar. vi fikade, skissade, promenerade runt och delade idéer. Det var till stor hjälp för att få struktur över projektet. Vi har bokat tid med stadsbyggnadskontoret på onsdag så då ska vi få veta lite mer vad som har planerats runt platsen i framtiden och vilken historia vår specifika plats har, varför det inte är bebyggt redan och så vidare. På eftermiddagen busade jag o peo med Algot, promenerade en runda och handlade på focus. Lite städning hanns oxå med. När Algot somnat så tittade vi på film och bara slappade framför tvn.



Platsen vi valt. Väldigt centralt o bra. Jättesvår att jobba med, men skitkul (finare på sommaren hihi)


 

nu ska vi ut o promenera :)..Algot älskar sin nya vagn.. somnar nästan alltid i den.


trötte


Idag spenderade vi förmiddagen framför tvn. Kollade på film igen. I eftermiddags bestämde jag mig dock för att nu får det vara dags att börja träna på allvar. Har varit sjuk över två veckor o inte kunnat springa, dessutom har det varit dålig struktur på det hela. Jag tog mig över gatan (långt va?) och köpte mig ett gymkort på fysiken. Så nu ska det bli träna av!!! jag körde 40 minuter på crosstrainern och 20 på löparbandet. Därefter styrketränade jag 1 timme.. man får börja lugnt ;)..





Algot har förresten fått ytterligare 3 tänder denna vecka och har nu 11 eller 12. Jag är dålig på att hålla koll..

Kommentarer
Sandrah säger:

Kanske lika bra att tänderna kommer tätt :)

2009-02-08 | 21:15:00
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback