Bara så att ni vet...

...Så är höjden av klantighet:
Att vakna klockan 8, SHIT försovit sig! stressa järnet, slänga i sig frukost och springa iväg till dagis med sin son. Sedan kommer man på att man glömt mobilen, springer hem igen och letar.. ringer till den och märker att den är i byxfickan.. springer till skolan i högsta fart för att hinna i tid. Irra runt och leta sal, messa kompisar o fråga vad de tror. Märka tillslut att man kommit 75 minuter för tidigt, dessutom till en föreläsning som man inte ens tänkt gå på (utan bara skulle dit för att skriva närvarolistan)...alltså från början inte ens försovit sig. Ja, så började min dag!

Eftersom jag klantat mig så kopiöst så kom både Linda och Maria tidigare och satt med mig på skolan. Vi skrev lite på våra uppsatser som skulle lämnas in senast 15.00 i eftermiddag. Kl 10.15 gick vi ner till föreläsningen och skrev på. Det blev att vi satt där till pausen. Hade egentligen inte tid att gå för behövde skriva, men man måste ha massa närvaro för att bli godkänd i kursen så därför gjorde vi en kort visit. Iaf så satte vi oss och skrev färdigt texten, jag o Linda. Hoppade över lunchen för att bli klar efter att Linda var  tvungen att gå. Kl 13.45 skickade jag in.. yeay! Eftersom jag suttit uppe och skrivit till halv 3 inatt och sovit halvdant.. dessutom bara ätit en liten macka till frukost, så var jag helt slut! jag begav mig hem och slängde i mig lite mackaroner innan jag somnade som en stock i min härliga säng. Klockan ringde efter en timme o då hämtade jag min kott.

Han hade busat massa massa idag o är nu helt slut. Han och Peo duschar nu och sedan blir det sängen. Själv ska jag ner på A-box. Hoppas det är roligare idag än sist.

Kommentarer
Sandrah säger:

Haha så kan det gå :) Jag vaknade 10.40 häromdagen och flög ur sängen för jag hade ju glömt lämna Devin på dagis trodde jag.. men han var ju redan där ;)

2009-02-25 | 19:39:11
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Emma säger:

:-)

2009-02-26 | 08:35:51
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback