Skolan o lite funderingar...

fler läsare, färre kommentarer....hur går det ihop? nåväl,  kul att ni vill läsa iaf..

Såå... jag lyckades ju klanta till det rejält. För att göra det kortfattat så missade jag anmäla mig till mastersutbildningen (som jag inte trodde jag behövde eftersom jag redan påbörjat den o ju läst ett halvår redan) i tid. Jag frågade vår syo om jag kunde läsa 5:ans kurs istället för att jag tyckte den verkade mer intressant, så då kom det upp att jag inte var registrerad. Jag gjorde detta, men då på tok för sent. Det har varit mycket kontakter hit och dit och i förrgår fick jag beskedet att jag inte skulle komma in nu i höst. Jag var reservplats 40 typ och jag fick fullkomligt panik! vad gör jag nu liksom!!! Det blev att höra av sig till syon igen. Hon har iaf anmält mig till 5an och eftersom de flesta som anmäler sig till mastern är de som ska börja 4an så hade jag ändå en chans att få läsa. Jag håller alla mina tummar o tår nu, kan ni osså göra det?? ... jag kunde inte få veta förrens skolan bröjar, så det är väl bara gå dit o sedan se..
Annars blir det väl att söka jobb!

Dessa dagar bara flyter i varandra. Vi e mest hemma, Algot river allt som är löst och jag längtar efter rutiner igen. Jag kommer gå under om jag inte har nåt att göra i höst.. räcker väl att jag är deppig o mår allmänt piss redan... oh well.. ta tag i sista veckan hemma sen efter helgen. Just nu är här ett bombnedslag med leksaker och flyttlådor överallt..


önskar att det såg ut såhär hemma just nu :) ... typ 3 dagar sedan bara, men det ändras snabbt med en liten tornado här.. tar massa foton innan vi packar ner allt så vi ska minnas.. på lövgärdet missade vi det så vi har inte alls mycket bilder.. är ju kul att ha när man blir äldre osså


Kommentarer
Elin säger:

Jag vet hur jobbigt det är att flytta med barn... Men ni har det snart fint igen =)

2009-08-22 | 07:20:00
Emma säger:

Snart känns allt bättre, det som inte tar död på dig gör dig bara starkare, hejar på dig!!!!! skickar styrke-kramar till dig!

2009-08-22 | 08:26:07
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Sandrah säger:

oj shit, ska hålla mina tummar

2009-08-23 | 13:30:41
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
daniel säger:

jag läser och kommenterar ;) Hoppas det löser sig med skolan ;)

2009-08-23 | 14:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback