Rockband

Ojoj, vad jag var trött denna morgon. Gav Algot en ny sorts gröt (müssligröt för 12 mån).. han gillade den riktigt bra. Han som är väldigt kräsen annars hihi. Han drack även själv ur sin pipmugg idag. höll jättefint och fattade direkt hur man skulle göra :).. han har innan alltid bara druckit ur vanligt glas som jag hållt. Kan ju vara smartare med en sådan nu tänkte jag!

igårkväll var vi iallafall hos Ola och testade Rockband för första gången. Även Martin och Oxanen var där... Jisses vad roligt det var! trummor hade jag aldrig spelat innan så hjärnan hängde verkligen inte med. Min koordination är inte helt exemplarisk om man säger så. Men att spela ett helt gäng så var skitkul! man kan ju vara 4 st samtidigt, en på gitarr, en bas, en sångare och en trummis. Algot var dessutom vårt fan, stod och headbangade och viftade på rumpan i högsta hugg. I början var han lite blyg med så många nya ansikten på en gång, men det gick över ganska fort.

Igår sprang Algot dessutom för första gången på golvet oxå. Han hade två fjärrkontroller i händerna och kunde alltså inte hålla sig när han skulle gå. Därför, förståss utan att tänka på det själv, så sprang han helt själv ett par steg hihi =)..vi kollade roat på honom, men han fortsatte mest som att inget hänt. Får se när han medvetet vågar gå lite nu då :) haha

Snart är denna helg oxå över, får se till att hinna med lite kul idag me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback