Sträckt

Skulle springa en lång runda idag. Kände att jag hade all ork för det. Kom 2,5 km och sen ville inte mitt ben (lår) alls längre! arg som ett bi fick jag helt enkelt halta mig enda hem igen. Antar det är det man får ta om man inte värmer upp tillräckligt i detta kalla väder..  Massa tigerbalsam och en varm dusch senare så var det inte alls mycket bättre. Jag vet inte om det är en streckning eller det är ischias som spökar, så det är svårt att veta vad man ska göra åt saken nu då. Får avvakta och se om smärtan lägger sig iaf. Ikväll har jag tittat på filmen på 3an.. "In her shoes". Den är bra och jag hade inte nåt annat för mig, så då kan man ju passa på att bara dega framför tvn.

Annars har dagen mest spenderats ute på terassen. Vi har faktiskt varit så flitiga att vi städat upp allt skit och plockat ihop resterande saker under en enorm presenning. Vi köpte den redan förra året, men då kom den aldrig upp för vi blev inte färdiga till det i vanlig mening. Men nu är där faktiskt finare än där har varit på hela sommaren. Har inte haft så mycket ork och bry om den i år, mest kanske för man velat lägga pengarna på annat än blommor och piff, så då känns det knappt lönt. Synd när man väl har en så stor terass, att inte utnyttja den. Lär inte få en sån igen, vart vi än flyttar så småningom.. Peo hoppas i och för sig på en trädgård då, vi får la se! i vilket fall som helst sa jag, att om vi bor kvar till nästa vår, så ska det bannemi va skitsnyggt där ute som det var första sommaren =)..

Så var denna helg över. Kommande vecka ska jag få lite gjort är det tänkt. Hoppas det blir så oxå. Nu är det måndag om två minuter =)

Snyggaste outfiten. Såhär ser man ut när man hjälper mamma o pappa städa ute :D oömma kläder som man kan kladda ner så mycket man vill och vantar upp till armbågarna. Kavat-stövlarna sitter som gjutet =).. tur det finns skor som passar Algots fötter oxå (det har verkligen inte varit lätt ) ...o ja, prova de något för stora tretorn-gummistövlarna innomhus var verkligen en hit! =) ..känns så skönt att Algot äntligen har lite skor för vintern!

   


Kommentarer
Josefine säger:

Vi gjorde de samma igår, plockade undan alla utemöbler mm. Trädgård e bra för barnen men för en sjäv e de bara massa jobb :) räfsade löv igår, blev bra fast nu är där snart lika många igen. Men nu har man iaf gjort de :)

2008-10-20 | 10:08:58
Bloggadress: http://fridahjoosefine.blogg.se/
Carro säger:

Shit va stor han ser ut lille Algoten! Men så är har ju snart hela 1 år! Galet galet!!

2008-10-20 | 15:16:48
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback