9 oktober

Idag fyller min underbara mamma 49 år, Grattis!! :D .. 
och Grattis även till PM, som ju fyller 40!! nu är du plussare säger Peo ;)
hoppas ni haft en trevlig födelsedag bägge två..

Själv tvättade jag nästan hela dan och Algot klämde sig i en tvättmaskin. Han ska ju tvunget stänga o öppna dem hela tiden och självklart fastnade ett pekfinger tillslut. Han blev vansinnig och det tog ett bra tag att lugna stackaren. Det blev som tur var bara lite rött, för han hade inte lyckats få igen luckan helt. Då hade fingret nog gått mer i blått... Han sov två timmar i middags och har sedan dess varit hyperaktiv. Han är fortfarande vaken! Jag och Peo kommer nog somna före honom.. Jag är skittrött. Skulle klippt Peo, men det går ju inte när Algot är vaken o kan krypa runt i håret som hamnar på golvet, vilket han garanterat gör (det har vi testat en gång och gör aldrig om.. man fick plocka hår ÖVERALLT på honom efteråt). Jag hann iaf färga mitt eget hår och klippa luggen en aning. hade en grym utväxt igen och har retat mig på den hela resan =)..  

Bilderna från Madrid är nu upplagda (för er som jag inte har på msn, för ni andra vet redan hihi..)  Jag har en ny hemsida: http://www.kompez.se/ . Där kommer även bloggen och lite annat hamna så småningom. Men just nu är det bara bilder. Ni får gärna ta en titt och kommentera massa =)

Kommentarer
Emma säger:

va kul med hemsida, där kommer jag nog att hänga ibland, det såg ut som om ni har haft det trevlig, det är ju alltid skönt att komma iväg lite, hoppas ni får en bra helg, kram

2008-10-10 | 17:35:09
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback