Ännu mer snö

under dagen har det snöat helt kolosalt mycket och nu ligger det ca 4 dm snö på vår balkong.. inte klokt alltså! har för tillfället uppehåll men förvånar mig inte om det sätter igång igen..gick knappt att se framför sig när man var ute. Dagen har iaf varit händelserik. Jag och kotten klädde på oss varmt och ut i snön.. promenerade ner till korsvägen och införskaffade nytt busskort. sedan bar det av till öppna förskolan och träffade där Sofie och Sam. Nu var det en vecka sedan Sam o Algot sågs, men de kände igen varann direkt och det blev skratt o prat direkt =).. det var sångstund som vanligt och efter det så gick vi och käkade lunchbuffé på caféet bredvid.. sedan bar det av till nordstan där vi shoppade loss på Guppi. de hade rea på de allra minsta kläderna så jag fyndade 3 body, jeans och två "dreggellappar" för 250 kr.. helt oki tyckte jag. Hittade inget mer men gick runt o kikade lite. Nu är Peo och tränar och Algot sover gott i sin säng. skönt med en stund för sig själv ibland! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback