Händelselöst

Idag har verkligen inte hänt mycket. Jag och Algot har haft ännu en slapp-dag. Han har verkligen lugnat ner sig en HEL DEL.. man känner knappt igen honom.. antingen har han virus i kroppen eller så ska det kanske bli lite lungt här hemma helt enkelt bara... ett tag iaf. Vi får väl se. Han har lekt så fint med sina leksaker idag och jag har legat på golvet hos honom. Ibland kommer han fram och ger en kramar eller pussar och ser alltid till att jag är nära... då trivs han förträffligt bra. Han vaknade 7 imorse och sov mellan 10 o 11 i förmiddags och sen inte mer på hela dan. Helt galet.. Han somnade sedan vid 5 tiden en timma, var vaken mest han åt och sedan dess har han sovit .. hur sköööönt som helst! har verkligen kunnat njuta av kvällen! så borde det vara alltid. Kanske ska ta tag i det nu och lära honom att 8 är det läggdags. Vi är nog lite väl snälla mot vår lilleman ibland =)... iaf så var det ju semifinal ikväll me... spanien- ryssland. Jag tyckte rätt lag vann, de är bättre och spelade rent ljuvligt andra halvlek ikväll.. men tycker nog att detta kunde vara finallagen istället. Tycker inte Tyskland är värda final för de har inte spelat bra i EM överlag.. Ryssarna hade säkert vunnit över dem om de haft chansen.. men så kan det va.. nu ska det bli spännande att se finalen på söndag. Och självklart hoppas vi att Spanien tar hem detta mästerskap. Imorrn ska jag ut på stan så nu blir det sängen. got gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback