Ullared-surprise

I fredags körde mamma o pappa oss till Götet vid 10, men i Halmstad säger de att vi kanske ska ta en sväng om Ullared... jag blev superglad för behövde verkligen en billig skiddress tills vi ska till fjällen i mars. så vi kom dit vid 2 och stannde till halv 6 ungefär.. sprang runt som en tok. hittade iaf 5 tröjor och ett par jeans till peo och 4 tröjor o ett par joggingbyxor till mig.. välbehövligt...dessutom skidjacka till både mig o peo o termobyxor till mig..fanns så himla mycket märkeskläder som var billiga så köpte nårra blendtröjor till oss bl.a.. passade även på att köpa nappflaska, nappar, hakklappar och annat smått till kotten och trosor strumpor, vantar och annat till oss samt en jättehög kruka för 45 kr =). allt gick på 2000 ca så tyckte det var bra =)..om man letar rätt så kan man verkligen hitta riktiga fynd där!!  annat är inte mycket billigare än hemma. I vilket fall som helst så köpte jag inget onödigt som det brukar bli när man e där.. det hade jag inte tid med denna gång =)..jag som brukar köra med listor för att komma ihåg allt, kände mig lite som en virrhöna.. men kul iaf. inga kläder till Algot dock. tycker de inte har nåt fint alls nästan.. trist. men men, hade varit tvungen att handla allt detta i stan annars och det hade varit en dyr historia så jag e nöjd.

          


väl uppe i Gbg igen så käkade vi färsk sprödbakad spätta och klyftpotatis  o bara njöt av att vara hemma. Peo hade ju saknat sin Algot så de gosade en bra stund =)

Kommentarer
Carro säger:

Ska ni till fjällen? Hade jag inte en aning om... Kommer ihåg att du pratat om det, men trodde inte det var bestämt! Men va kul :)

2008-02-06 | 17:41:07
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback