lite smått o gott

i veckan har hänt mycket. Algot har äntligen börjat vända sig själv åt båda håll lättare och på så sätt blir inte lika förbannad för att han inte kommer nånstans =).. de gånger det inte lyckas bir han dock ännu mer arg än förut, men det får man ju ta hihi.
I tisdags var vi på öppen förskola i Härlanda för bebbar upp till 1 år. Det var hur mysigt som helst. Jag och Sofie med lilla Sam hade följe dit, hon hade varit där förra veckan o hade tipsat mig =). Träffade även en annan från FL där, Marina med sin lilla Rasmus. Vi kom vid 11 och vid 12 var det sångstund. Algot tyckte det var så kul, att fast han var hur trött som helst så satt han o viftade o kollade på alla andra bebbar.. efteråt klarade han dock inte det mer och slocknade på stört. Vi mammor satt kvar och pratade till ett ungefär, mest alla bebbar var för trötta. Sedan gick vi över till ett fik o käkade middag. Marcus kom oxå för han satt o plugga i närheten. Där blev vi kvar till 16.30 tiden. Då pallrade jag mig hemåt och hoppade på Peos buss hem. Han skulle till Ola och fixa datorn, så vi hoppade av på korsvägen, köpte salladstallrik och stannade hos honom till typ 7. Spelade Guitarr hero oxå klart hihi. hur kul som helst är det. Fick låna hem en gitarr så vi kunde testa det på datorn, så nu har jag suttit framför datorn o spelat en himla massa.
image95

i onsdags var jag på stan och köpte alla hjärtans dag present till peo. Jag tog med mig Fredrik och fyllde på peos kort på fysiken. Fredrik fyllde på sitt, så de kan träna tillsammans sen. Det var på tiden att de blev färdiga till det eftersom de pratat om det i säkert ett halvår! haha.. iaf så köpte jag även alla hjärtans dag kort till familjen och skickade oxå, och en tröja att träna i från Algot till Peo =) sedan kom peo från jobbet och vi käkade och gick o tittade på ny mobil till mig. Tog en sony ericsson igen tillslut. Så nu kan man äntligen nå mig igen! den e fin tycker jag och har 5 mp i kamera, o det är ju den jag vill ska vara bra.. jag lyssnar inte på musik o sånt på min mobil så det klarar jag mig utan.

image93

Kommentarer
Carro säger:

den vill ju jag ha. Tog du den med grönt eller blått ljus?

2008-02-15 | 10:42:53
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se
Carro säger:

den gröna är ju snyggast! Så det var ett bra val av dig! KRAM!

2008-02-15 | 15:22:36
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback