Den du!

så var den här dagen slut. Algot har varit en ängel idag. Vaknade i morse som ett solsken och pratade och skrattade. Hur härligt som helst sånna dagar. De flesta är ju egentligen sånna, men det tänker man inte på när man har de jobbiga. Han var som ett åskväder igår ju! Han är fortfarande förkyld men glad ändå och det är ju skönt. Vi har bara gosat och busat hela dagen.. hann städa, diska och laga mat oxå eftersom det var verkligen på tiden.. det såg faktiskt ut som ett katastrofområde här. Men kan ju vara skönt att låta sig skita i det ibland oxå..när det inte går att se sina fötter längre är det nog dags att städa. det är ett bra riktmärke =)

Vi tog en promenad oxå idag. gick ner till stan kollade på folk och njöt av det härliga vädret. Sedan var det hem och göra färdigt potatisgratängen och kasslern som jag förberett innan vi gick ut. Maten blev iaf himelskt god. Fattar inte hur jag lyckas gång på gång nu. jag som är världens sämsta kock.. jag snackar värre än Gordon Ramsays kitchen nightmares. Iaf så var Algot pigg som en lärka hela kvällen me. han tar väl igen nu för alla dagar han legat på rygg o surat för han inte orkat annat. Han ville sitta o stå o hoppa så det var bara att hålla honom.. annars klagar han minsann.. så skulle jag pausa lite och släppte honom..o lilleman förvånar mamma genom att sitta kvar.. ja där satt han på sängen som ett ljus och tittade på mig o skrattade.. tänkte väl att här ska jag minsann visa att jag inte behöver din hjälp! haha.. 

                              image90

Kommentarer
Carro säger:

duktig bebis!!

2008-02-08 | 17:16:59
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback