Busy busy

Jaha, jag som hade så tråkigt och bara satt hemma. Så träffade jag då Sofie och Marina genom FL.. och nu hinner man knappt ens kolla sin mail om dagarna =).. men det är ju positivt. Vi har iaf massa för oss nu, jag och Algot.. i lördags var på babysim igen och kotten var glad hela tiden. sprattlade och var allmänt glad. Jag tog äntligen lite foto. Inte för att jag hade kommit ihåg kameran denna gång, men jag hade ju min nya mobil. Trots detta så kom vi på det lite sent och Peo kände inte för att ta foton.. så Carro, sorry, blev inget foto på min snygga mössa denna gång heller! men men.. det får bli nästa projekt

tisdags var vi på öppna förskolan igen. Sofie o Sam var med oss, men Marina skulle till sjukan med Rasmus så de hoppade över. Algot träffade lite nya lekkompisar oxå. bland annat Sixten, Leopold och Edit.. väldigt söta små bebbar allihopa =)

idag åkte vi med Sofie, Sam, Marina och Rasmus till IKEA och hade en heldag. Helknäpp busschaufför sa att vi inte fick ta med så många vagnar på bussen, den som vi väntat i 28 minuter på... lite frustrerade fick vi ta två andra bussar och en galen omväg för att ta oss dit. Allt som allt tog det nästan två timmar.. istället för 30 minuter som är det normala =).. jaja.. så kan det gå.. vi käkade och handlade på oss lite smått o gott. Ännu en lyckad dag! härligt... 

imorrn blir det tvättdag. ska inte bli det minsta skoj faktiskt.


happ happ, nu ska jag spela..

Kommentarer
Carro säger:

Va tråkigt att jag inte får ngn bild! Jag som väntat! Har faktiskt saknat ditt bloggande o msn:ande oxå! Men jättekul för dig att du har en massa att hitta på nu om dagarna! =) Hoppas vi ses snart! Kram

2008-02-21 | 15:42:25
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se
Sandrah säger:

Skoj med nya vänner juh!! =)
Vad äre för mössa du ska ta kort på?

2008-02-23 | 09:23:26
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback