Äntligen är jackjakten slut!

Idag skulle vi egentligen till Marina och Rasmus och göra fot/handavtryck på de små. Men Sofie och Sam var lite snuviga och Rasmus har blivit så mycket sämre + att han väntar på hjärtoperationen som ska göras vilken dag som helst. så i vilket fall som helst så passar det sig inte att han blir sjuk nu. så Jag och Sofie åkte istället ut till frölunda torg och shoppade loss vid 1 tiden. jag köpte tre tröjor till mig på esprit och en body, byxor och strumpor till kotten på Åhlens..så köpte jag även mascara och en salva till kotten som ska få bort hans otäcka utslag på hela kroppen.. om den inte hjälper så får vi helt enkelt börja ana att det kanske är maten han inte tål.. vi fikade lite och åkte därefter ut till sisjön och kollade i "barnens hus" som måste vara en av de bästa barnaffärerna =).. hittade lite presenter till Leo som jag köpte.. var även inne på maxi och handlade första maten åt kotten. imorrn blir det första smakisen.. får se hur han tar det. ska bli hur kul som helst.. Vid 5 tiden så åkte vi hem igen och då passade jag på att åka till nordstan för att köpa den stora storleken av jackan jag ville ha åt Algot.  jag hade ju hittat en skinnjacka i fredags, men kunde inte bestämma om jag skulle köpa den. sen när jag skulle köpa den i måndags så var den slut i rätt storlek och jag letade runt hela stan efter den, men ingen annan butik hade den överhuvutaget. osså idag letade jag i två till, men icke. Tänkte att jag tar den i 86 och så får han ha den till sommaren..men när jag kom dit så hade det kommit in fler så nu fick han äntligen den i stl 74.. så han kan ha den ett bra tag! och så köpte jag en scarf som passar perfekt me... lycklig är jag! hade världens ångest att jag inte köpt den ju.. han kommer vara så snygg i de!! =) 

   

Kommentarer
daniel säger:

Hehe... Coolt skinnställ. Bara HD:n kvar ;)
Du får ta ett foto med jackan på och scarfsen på huvudet... Kanske t.o.m. ett par solbrillor
:D

2008-02-28 | 07:53:57
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com/
Vickan säger:

Vilken söt jacka. Bara att bestämma vilket MC-gäng Algot ska tillhöra nu :-). Hoppas det hjälper med salvan, inte alls roligt om det är maten han reagerar på.

2008-02-28 | 15:08:15
Sandrah säger:

Haha blev inte att han fick smaka smakis va? Vad äre för mat han skulle vara allergisk mot tror ni?

2008-03-04 | 20:57:13
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback