Tvätt, tvätt o tvätt

imorse vaknade jag av en mycket pigg Algot vid 6 tiden. Väckte Peo och han fick ner i tvättstugan och boka tider eftersom jag inte kunde göra det på nätet som jag brukar. Så tvättade jag o Kotten sedan mellan 8 och halv 3.. det var så himla mycket tvätt. Man drar ju på det eftersom det är så tråkigt. Skönt att ha det gjort nu iaf. Vid halv 2 ringde Sofie och frågade om vi ville följa med till Partille, så jag duschade och gjorde vid mig, slängde på Algot lite kläder och fixade välling. Sedan ner i tvättstugan och ta upp det sista som torkat och iväg till bussen som gick halv 3. Var lite stressigt men vi hann. Så åkte vi till Allum och gick en bit längst stora vägen, till en liten barnvargnsaffär där Sofie skulle kolla på en joggingvagn. De vill ha en vagn som man lätt kan jogga och gå med i terräng och den verkade väldans bra. Idag var dessutom helt underart väder och jag hade vårjacka på för första gången detta år. I centrum var fullt av liv, massa folk ute, en trevlig vårdag. Så härligt! nu sitter jag och tittar på tv och Algot har precis somnat på soffan bakom min rygg. Peo är och tränar och jag ska bara njuta av kvällen. om det är sånt här väder i helgen så ska vi fixa till terassen för sommaren =)

Kommentarer
Carro säger:

Va duktig du är som tvättar! Du kunde ju tagit mitt oxå *blink* Härligt med vårväder - man får en massa ny energi och så kul att se hur alla folk tar sig ut :)

2008-04-03 | 21:46:20
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback