Söndag

Inatt sov Ida, Lina, Leif, Tova och Emmy hos oss. Jag vaknade ganska tidigt eftersom Algot var pigg som en mört. Sedan slocknade vi igen och vaknade inte förrän det nästan var dags för alla utom Ida att åka. Leif skulle jobba så de var tvugna att åka hem. Algot och Tova busade lite först bara. Lite senare kom mamma, pappa, mormor o morfar.. vi käkade lite födelsedagsluch och fika.. och vi fick våra presenter av varann och av de andra. Så nu har alla firat oss och jag har fått så mycket fina saker.. Tack alla! vid 1 åkte föräldrar och morföräldrar och kl 2 åkt även Ida. Sedan har vi mest slappat framför tv hela dagen, lagt in bilder på bilddagboken och skrivit tre långa inlägg här, Spelat lite Wii och käkat rester =).. nu är en mycket händelserik och trevlig helg slut. Skönt och tråkigt på samma gång. Blir väldigt intensivt. Men jag kunde inte vara mer nöjd med denna helg! vad det är härligt att vara jag :D


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback