Som väntat

som jag anade så blev det en tung natt, både för mig och min älsade lilla kotte. Hans feber lugnade sig dock vid 3 tiden så han fick mer ro. Dessförinnan så låg han på min mage och försökte desperat somna eftersom han var så trött. Men det ville sig inte helt. Dessutom hade jag inga näsdroppar åt honom hemma och saltlösningen tog inte. Så han kunde ju inte andas genom näsan, stackaren. Det gjorde ju att han inte kunde äta. Igår fick jag i honom nårra skedar vatten och i morse fick jag ge honom 50 ml välling på tesked vid 6 tiden för då var det hungerkris. När apoteket öppnade pinnade jag iväg o köpte mer alvedon o så näsdroppar åt honom.. han sov så gott i vagnen =).. väntar på att dropparna ska verka så att jag kan ge honom mat nu. Det är nog efterlängtat. Stackars liten.. han kommer nog sova hela dagen idag oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback