nytt

Blev så sugen att göra om designen i bloggen lite. Så nu ser det ut såhär istället.

Denna kväll har varit allt ifrån lätt. Datorn bara stängs av så fort man nuddar den, vilket inte skulle vara något problem, om det inte vore att den står precis framför fötterna på mig nu. Man får alltså sitta med sidan mot datorn och inte rakt fram, vilket komplicerar det hela lite. Peo har äntligen tagit tag i att fixa den och det är ju snällt, men som det är nu så ligger hela moderkortet och hårddiskar och jag vet inte allt, lite utspritt och därför är det väldigt ömtåligt att röra sig här inne i vårt trånga förråd/datorrum. Iaf så stannar den inte längre av att den kraschar, yeay! det gjorde den ungefär var tionde minut innan vi bytte moderkortet. Jaja innan ikväll strejkade internet oxå, så därför detta nu blev så himla sent.

Algot har haft en sån där kväll som man önskar att man kunde fråga vad man ska göra för att hjälpa. Supergnällig, och förkyld och trött och hungrig och ont i kroppen.. man önskar han bara ville sova, för det är ju skönt när man är sjuk. Men han ville inte alls det. Ska sitta på oss och titta på saker, så blir han sur för att han inte orkar göra det. Ja, en himla rundgång det där. Nu sover han iaf, fast han sover inte så tungt. Var 30e minut vaknar han till och skriker ett par sekunder innan han somnar om. Stackars liten som ska behöva vara så krasslig. Tycker förkylningen borde trappas ner nu. Han blev ju sjuk i söndags. jaja, jag somnar nu så det är bäst jag tar mig till sängen så jag inte vaknar imorrn med märken av tangentbordet etsat i pannan. God natt


Kommentarer
Sandrah säger:

ÅÅå va fin bloggen blev :) Önskar jag med kunde fixa såhär

2008-04-18 | 13:59:46
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se
Carro säger:

Fin bloggen blev!!!!

2008-04-18 | 16:38:06
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback