Helgen

Igår städade vi lägenheten och städade äntligen för våren på balkongen, upp med möblerna och fram med växterna. guuud vad det ska bli härligt när man kan sitta där ute och grilla. Jag och kottis stack iväg och handlade lite vid middag och sedan började vi på maten.. vi gjorde lax och kokt potatis, med två olika såser och sallad och ärtor =).. Vid 6 tiden kom Sofie, Marcus och Sam och vi käkade. Helt underbart gott blev det. förvånade över vår egen förmåga där lite faktiskt! =).. Till efterrätt fixade Sofie och Marcus massa olika bär osså vit choklad och kokos.. så hade man det i ungnen så det blev en gegga. och så åt vi glass till det.. oxå ljuvligt!! =).. sedan spelade vi lite GH och snackade massa skit.. Sofie hade gjort högskoleprovet hela dagen så hon var helt slut, så kvällen blev ganska kort. de gick vid halv elva.. det var faktiskt helt lagom för vi gick och la oss ganska snabbt därpå.. det är väl så när man har barn =) haha.. det blev iaf en riktigt trevlig kväll!

idag så vaknade jag halv 7 av en pigg kottis, så det var bara att masa sig upp ur sängen. satt en stund vid laptopen och sedan gick jag o la mig igen en stund. Kl 10.30 flög jag upp som om jag hade eld i baken och skrämde livet ur både Peo o Algot. Kom på att jag ju hade bestämt träff med Åsa för en promenad i sandarna. Så upp o gjorde mig o kottis klar, och iväg. Kom en lite stund sent, men jaja.. vi var inne ett tag och tjabba först för det regnade, men sedan promenera vi en trevlig sväng. Avslutade dagen med en fika hemma hos henne o Alex. Sen bar det av hemåt igen vid halv 6.. trevligt att träffa henne igen.. var evigheter sedan sist ju!!! jaja, iaf, under dagen har min underbara Peo fixat datorn så att vi har internet igen! weeiii.. härligt att ha en datorkunnig andra hälft!! 

Kommentarer
Carro säger:

Hihi, kul att du gillar att läsa min blogg :) Tycker det rullar på bra nu. Bloggar ofta o lite! Ska försöka hålla mig kvar i den trenden! Gillar läsa din blogg oxå :) Vi håller tummarna för sol denna vecka! Kram

2008-04-06 | 20:50:06
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback