Energiknippet

skolan igår. Hälsade på Anna och lånade hennes traxkort.. behövde skriva ut lite bilder och annat skoj. Mycket att göra denna vecka, sakerna hopar sig. träffade massa gamla klasskompisar igår och det var faktiskt hur kul som helst. Algot  vaknade precis när jag kom innanför dörrarna på skolan så han hade fullt sjå med att hänga med att se allt. Han var som en liten tyst mus i börjar, bara kikade på allt och munnen som en fågelholk. Sedan började han plötsligt få utfall av glädjetjut då och då, medans han tjatade med allt o alla. Anna höll honom en stund och han satt inte still en sekund. Lilleman har en energi som överstiger normala gränser alltså!  i tisdags sa en sköterska till mig "- det är en livlig liten filur, du kan inte sitta stilla många sekunder hemma anar jag" ....haha.. jag bara skrattade. han lär ju sig mycket av att vara så nyfiken och igång iaf! det är ju inte att underskatta. Han blev ganska less på att sitta i vagnen igår i vilket fall som helst. Efter typ en kvart så är han mycket nöjd om han inte sover. Jag var kvar på skolan 3 timmar.. snacka om att han var rastlös. Jag försökte med allt, men tillslut så var det tokprotest. Jag åkte till stan och träffade Sofie. Vi kollade lite på kläder men det blev inga inköp.
 
För första gången borstade vi tänderna på Algot igår kväll. Han har tre söta små gaddar i underkäken =)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback