bissingar på ingång

igår var Algot alltifrån lätt att ha att göra med. Han var rädd för alla nya människor han såg, inklusive vännerna jag var hos då da, han hade ingen aptit direkt och grät o sov, grät o sov.. inte fattar jag nåt ändå, virrig som jag e... men så imorse visade sig en liten liten tand i underkäken.. min lilla kottis har börjat få tänder!! hihi.. o då föll allting på plats.. Idag har han varit på strålande humör. Sov först och främst till kl 10 och förvånade sin mamma totalt.. sedan har hela han varit ett smile. Men han har tuggat på allt.. kom en skur när jag stack till stan vid middag och då satte han igång och gnaga på regnskyddet. annars har det varit nappar, leksaker och jacka.. allt som han kunde komma åt.. stackaren =).. träffade iaf Sofie och Sam vid artisten och sen åkte vi till haga för att kolla lite på villervalla igen. jag köpte bara en dreggellapp denna gång, men Sofie hittade en hel del. Därefter promenerade vi till linné och käkade luch på en mysig resturang. Ägaren kunde inte sluta busa med Algot och maten var utsökt. ett trevligt besök =).. vi promenerade vidare till stan och jag köpte kläder till kottis på Lindex, eftersom han fått ett presentkort av vår goa granne i Skåne. Det blev två bodys och ett par sockar =)...Sofie handlade lite inredning till deras kök på lagerhaus och en annan liten söt affär... och sedan bar det av hem igen. Nu sitter jag här och Algot ligger och lever jäkel på vardagsrumsgolvet =).. kanske får gå o underhålla honom lite!  

Kommentarer
Carro säger:

stackars Algot har säkert ajaj när tänderna är på G! Men kul med nya kläder till honom iaf =)

2008-04-07 | 21:19:44
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se
Sandrah säger:

Grattis till första tanden =) Devin kommer väl va lika seg som sin mor med tänder.. jag fick när jag var 13 mån ;)

2008-04-11 | 10:06:50
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback