24 redan!

Imorse vaknade jag av en bricka med frukost på vid sängkanten och en underbar sambo som smilade och frågade om jag var trött, eftersom jag inte fattade alls vad som stod på och mummlade nåt skumt när han sa Grattis på födelsedagen. Algot vaknade samtidigt som jag för han tänkte då inte missa något potentiellt spännande sådär på morgonkvisten. Öppnade paketerna som inehöll en parfym och ett nintendo Wii =).. ikväll ska det spelas! Tack min älskling! men just nu så måste det bakas och städas. så blir ingen sovmorgon idag inte, bråttom, bråttom... Härligt väder fortfarande. Jag njuter av det!  Idag är jag glad. Vad det är härligt med vår!

Kommentarer
Vickan säger:

Grattis Hanna! Wow ett Wii då kan ni ju spela online med oss :-)
Kram

2008-04-24 | 11:02:49
Carro säger:

Grattis på födelsedagen söta du! Men fy va avis jag blir nu när du har ett Wii, vill ju jag oxå ha!! Kram

2008-04-24 | 11:16:12
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se
Daniel säger:

GRATTIS!!!
Spela, spela, spela... Schysst present Peo!
Kan ju spela online med varann... Samt lägga till varandra på friendslistan så vi kan skicka mess till varann.

Vårt nummer är
2786 2116 3564 2090

Ha det det gott!

2008-04-24 | 12:47:20
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Elin säger:

Grattis!

2008-04-24 | 15:05:41
Sandrah säger:

GRATTIS =) Va mysigt att vakna så

2008-04-24 | 18:39:03
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback