Var e du John?

John Blund har lämnat mig. Han stack iväg och här sitter jag utan en enda liten minuts sömn denna natt. Trött? tja.. är trött, men när jag lägger mig så kryper det i hela kroppen, halsbrännan svider från mage till mun, ischias är åtklämd, magen är ivägen, går inte att vända sig, foglossning som gör obeskrivligt ont, svetten rinner, näsan e täppt, går inte att andas, svimningskänlsa, törstig, kissnödig och snustorr i huden så det kliar helt galet!! min salva e slut och jag har ont överallt! Detta mina damer och herrar är BFdagen. Just denna dag sattes ut för ungefär 21 veckor sedan att vara den dag som lillen skulle komma.. o här sitter jag utan minsta känning.. inte en liten futten sammandragning ens. Denna dag kommer precis som alla andra dagar nu för tiden, bli väldigt lång och seg!! det är ju en sak att orka sig genom dagarna och sitta hemma utan att ha något att göra.. men när man måste genomlida nätterna me, då går de fan för långt!!

vad ska man ta sig till då? jo det ska jag tala om.. man får helt enkelt ta och sätta sig i soffan igen, den man lämnat högst 2 timmar senaste dygnen, och titta på tv där man sett alla program tre ggr om nu eftersom alla går repris - just det- på NATTEN! o jag kan inte ut o gå eller nåt annat som är tidsfördrivande, eftersom man ju har så ont och är så otymplig..inte heller kan man baka, sy eller städa för ingen plats i frysen längre, inget mer tyg kvar eller idéer för den delen och lägenheten e ju så ren den kan bli ungefär..... sååå.. visst, ni tänker kanske att jag iaf väntar på nåt gott. Jag tänker också det och jag har aldrig haft nån direkt tro på att han skulle titta ut just idag. O visst förstår jag att när väntan väl är färdig så glömmer man detta.. MEN, just NU är det ett helvete ska jag tala om!!! det är liksom inte lite miserabel o på dåligt humör man är! rastlösheten är total när man mått dåligt så här länge! man vill inget hellre än att ha tillbaka sin kropp... visst vill man se vem som håller till där inne oxå.. men oftast är det faktiskt sekundärt i ens tankar nu eftersom inget någonsin tycks hända ändå!! 

Jaja, visst kommer man bli överlycklig när lillen väl kommer och vi längtar så efter att få träffa honom!! =)..o man har ju en hel del tid på dygnet som man myser och är jätteglad åt att man känner han sparka o leva sitt lilla liv där inne...allt e ju inte dåligt med att vara såhär på slutet.. det är spännande och lite skrämmande, kul och underbart o de e ju inte långt kvar nu iaf!!.... men idag, IDAG ska jag vara på dåligt humör så mycket jag vill.. för det har jag rätt till tycker jag!!!

Kommentarer
Anonym säger:

Vi tänker på er :-)
Kram Daniel och Victoria

2007-10-18 | 09:30:20
Sandrah säger:

Haha du är så rolig, men usch jag känner igen sånna där nätter.. FY! Jag är så trött nu för tiden, vill bara sova en hel natt utan ont överallt!

2007-10-18 | 20:54:52
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback