Snart klart

Sen i onsdags har jag suttit minst 12 timmar om dagen och gjort mitt projekt. Det har varit tungt och vilket slit.. usch vad tråkigt det blir i längden.. men som tur är så ger man inte upp.. nu är äntligen presentationen inlämnad och upphängd.. nu är det bara modellen kvar.. har jobbat på den mellan 15-20 idag så har inte mycket kvar..den ska vara inne 12 imorrn så det ska jag hinna. Sedan blir det att läsa på ett projekt och bereda sig på att ge kritik och presentera sitt arbete... på fredag är allt över och sommarlovet börjar. det känns nästan overkligt otroligt.. jag har gått 3 år redan!!! nu är det mindre än halva utbildningen kvar! ska dock bli så underbart skönt att vara hemma ett tag nu. Ganska mycket jobb i sommar, men skönt att slippa tvånget med att prestera bra hela tiden. Jaja, det händer ju en hel del skoj saker också. Bebisen har börjat sparka.. tycker inte det är bekvämt alls!! men mysigt ändå. ska bli kul när peo med kan känna.. förresten är den helt galen när jag hostar.. varje gång så sparkar den för fullt precis som den klagar. Gillar nog inte det alls =).. jaja mer då? jo jag hittade inte min tid till sjukgymnast så ringde idag för att kolla när jag hade.. de säger att de inte vet!!! hahah.. skratt skratt.. de hade inte datorer som fixade det.. så receptionisten fick sätta upp en post it på anslagstavlan och hoppas att någon kände igen mitt namn... och vad tänker man då? får man betala för att man inte kommit om man ringt eller vad? som tur är så ringde en Eva till mig bara tio minuter senare och sa min tid =).. så nu kan jag lungt gå dit i morrn efter inlämningen och hoppas innerligt på en härlig massage =)..

igår åkte Sofia och Eric hem igen.. de har varit i Sverige i två veckor, men tack vare att jag haft så mycket att göra plus det dåliga vädret så fick vi bara träffa dem 3 dagar.. de kom aldrig i torsdags som vi tänkte från bärjan... men lite tur ändå eftersom jag var så stressad att jag knappt kunnat ha skoj när de var här... kommer sakna goa ungarna mycket dock! hoppas vi kan hälsa på dem i Boston snart.. skulle vara så trevligt =).. men de kommer nog till jul igen om inget annat. vill ju se bebis.

nu är jag totalt bamsetrött så ska nog ta o sova.. ska til skolan imorrn igen vid 9 o göra allt klart så bäst att man är utvilad då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback