Regn och en spelning

Igårkväll åkte vi och tittade på vagnar. Första gången det lyckats vara öppet =).. vi är så sugna på en brio i beige eller en urban jungle i olivgrönt.. men har inte tittat färdigt än. Peo vill ha med 4 hjul och jag med 3.. Emmaljunga har också en fin olivgrön...

Idag har jag inte gjort mycket alls. väntar på att ritningarna ska komma med posten så jag kan börja rita på ett förslag till villan jag ska planera om. Sålänge sitter jag mest vid FL och blogg o annat. Hade det varit fint väder kunde jag ju suttit ute på balkongen och solat lite, men det REGNAR jue!! förbaskat me! .. så jag får nöja mig med att titta ut på de som spelar fotboll i regnet o önska att man själv fortfarande spelade. Hemskt vad jag saknar fotbollen ibland.. träning, vänner, match, spänning, KUL!

Ikväll spelar Hammerfall på Liseberg. Jag vill dit! men det regnar ju och vi har inte så mycket pengar .. så det känns onödigt att lägga över 100 spänn på inträde för en timme. Om det hade varit fint väder hade man ju kunnat passa på att sitta o fika titta på folk och spelat lite på hjulen när man ändå är där inne.. egentligen skulle man väl passat på att köpa säsongkort, men det är ju ännu dyrare!.. vad gör man?

så jaja.. har precis ätit underbart goda pannkakor med gurka, ost och jordgubbar.. jag vet att det är en skum blandning, men mina cravings är helt tokiga nu för tiden.. igår blandade jag creme fraiche o ost med socker o åt till mina crepes som var fyllda med köttfärs.. peo var tvungen att ta kort.. han tyckte det var lite komiskt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback