Idag

Idag var en ganska seg dag. Jag går upp kl 8 och sätter mig framför datorn. Ska göra min cadritning till inlämningen av projektet vi håller på med. Jaja.. jag tar fram kartan som vi fått från helsingborgsstad. Och vad händer? jo den hakar upp sig varenda gång jag ska markera något eller göra ett eget lager. Dessutom kan jag inte öppna alla filer. Arg som ett bi tillslut och är nära att slå skärmen i väggen.
    Vid 11 ger jag tillslut upp mina tappra men meningslösa försök och lägger mig och sover en timme till.. ahhh .. gött var det... nya tag. Jag käkar soppa, mums!, och sätter mig återigen vid datorn. Det är fortfarande lika illa så jag startar om i hopp om att det ska hjälpa. Tro inte då att Peo varit där o pysslat, kopplat in en ofungerbar hårddisk som han håller på att fixa och den startar först när man startar om. Så där sitter jag och fattar inget när datorn tuggar o tuggar, startar om och startar om ... nu är man klart ännu argare om det är möjligt. Ringer peo o han fattar klart direkt. Blir man inte sur då? när man försökt hur länge som helst! så jaja.. jag fixar och går in o börjar göra massa omvägar till att rita det jag vill ha ritat. Det funkar och jag jobbar på en bra stund. Kändes riktigt bra! Nu har man kommit igång på riktigt. Kan inte fatta att det är sommarlov om tre veckor! ahh vad man har längtat.

Kommentarer
Carro säger:

Va? Sommarlov om tre veckor!? Shit va galet, det trodde jag inte =) Uhhh, jag förstår din frustration. När man själv kämpat o försökt o inte lyckats, då kommer mannen i huset o bara vet direkt hur man ska göra! Hur liten känner man inte sig då?! Kram

2007-05-08 | 22:37:38
Bloggadress: http://www.carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback