Helg

Seg känner jag mig. Måste nog åka o kolla om jag har halsfluss. Haft ont på tok för länge nu. hmm. ska ta och handla presenter idag. Måste få det gjort. Det blir Skåne till helgen och då ska vi fira Peos mamma 55, Peos syster 30, Peos bror 18, Systerson, morfar och systerns man.. och så fyller min mormor år oxå =). får köpa nåt extra bra till de som fyller jämt eller viktigt oxå ju! alltid lika svårt att hitta. Peo är inte så kunnig när det gäller att hitta presenter heller. han har inte riktigt ork att kolla. Första bästa han hittar vill han ha =)..

kul att peos syster kommer från Usa på besök igen. var ju ett tag sen man fick träffa småpojkarna =).. missade Zacks 1 års kalas oxå ju! jaja.. denna gången ska dock Sofias svärmor följa med för hon inte ville vara ensam kvar hemma i Boston. Det kan bli lagom intressant. Hon har lite konstiga ideer. Hon är rik amerikansk hemmafru. Inte för att man ska dra alla dem över en kant, men hon stämmer ganska bra överens med sådan som mamman i Gilmore girls är =)... skratt!!!
I september när vi ringde och sa till Sofia att hon skulle bli faster, så råkade Nita vara där. Och hon blev alldeles till sig när vi sa att vi inte var gifta. Hon sa att vi måste gifta oss innan april då bebisen skulle komma. Dessutom skulle vi åka till Stockholm och gifta oss eftersom hon inte ville till något mindre ställe i Sverige! haha... jaja..det är väl inte mitt första val till bröllop direkt eftersom jag inte har någon som helst anknytning dit! Antagligen blir det antingen Göteborg (runt smögen kanske) eller Göinge när vi väl får det för oss =)

Såå... i torsdags var jag på sommajobbsintervju på Mio. Hoppas att man kan få det jobbet, men har inte allt för höga förväntningar i och med att hon hade tagit in så många för intervju. Men nån gång kanske man har tur?

jaja nu får jag ta o äta lite så vi kan bege oss ut sedan!

Kommentarer
Carro säger:

Äntligen blogg =) Hoppas du ska skriva massor! Jag har länkat till dig på min blogg nu!

2007-05-07 | 19:46:44
Bloggadress: http://www.carolinus.webblogg.se
Sandrah säger:

Bra att du bloggar!! :D

2007-05-07 | 22:01:57
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback