lite skakigt

Jag kom tillbaka efter resan och tisdagen blev inte riktigt som jag kanske räknat med.. Jag fick veta att jag inte skulle få fortsätta min provanställning på Prevex för de hade hittat en som nu kunde vara där mer permanent. Jag var ju bara anställd på grunderna att jag skulle vara där "sålänge" eftersom jag ju inte vill jobba med ekonomi och skulle ta mig vidare snart ändå. Men det blev ett jobbigt besked iaf. Nu när man har egen lägenhet och alla räkningar själv, så blir jobb en så mycket viktigare ingrediens i vardagen. Jag fick lite panik att nu då hitta nytt jobb på två veckor, men som tur var hade jag coachtid idag och fick mer skinn på näsan, ringde runt och fick anställningsintervju imorgon. Dagen känns tung och jobbig, men imorgon är det ledigt och jag ska på intervju. Det ljusnar lite.. Och jag växer i min självständighet, visst låter det bra?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback