tittar in

på skolan och väntar på min grupp. Ursäkta att jag är så kass på att uppdatera.. det är galet massa att göra just nu.. mindre än en vecka kvar till flytt... jag tänkte bara bjuda på lite bilder



algot somnade såhär här om kvällen. han älskar att läsa och ibland hinner han inte ens lägga undan boken innan han somnar





osså lite egobilder.. hahaha...

för övrigt har jag varit måttligt utslagen av en förkylning denna vecka. Varit i skolan så gott det går hela tiden iaf, för att inte missa för mycket. Känner jag kommer missa tillräckligt mycket nästa vecka i flytten. I måndags, innan förkylningen slog till, så tränade jag iaf på fysiken för det är gratis denna vecka. Med Malin o Maria blev det step up puls... det var skitjobbigt o ganska skoj faktiskt :) .. satte upp oss på krafttag på onsdagen, men det fick jag hoppa. Tog istället en powerwalk-runda igårkväll på 1,5 timme. var gött att få träna, även om ganska lätt..

nu e det fredag.. gött gött gött!!


Kommentarer
daniel säger:

Freeeeeedag... En halvtimme kvar, sen "går" jag hem ;) Härligt att han somnar så. Då är man trött ;) Starkt jobbar på dig själv. Träna inte för mycket med förkylning bara. Lycka till med flytten!

2009-09-11 | 15:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback