Algots rum

Alltså seriöst, jag skriver mindre och mindre här, men läsarna ökar ändå.. blir ju sjukt nyfiken på vilka som är här :).. oh well..

nu har jag fixat lite bilder på Algots rum. Han fick ju en ny säng och en ny hylla, samt lampa och leksaker att fylla sitt rum med. Det är så roligt att ge Algot presenter för han är så underbart tacksam för allt han får. Leker verkligen BARA med det han fått i present för tillfället o vill inte släppa det från sig :) Här är bilderna från rummet, på alla leksaker o kläder han fick, orkade jag inte ta foto.. :)


Fina nya sängen av mormor o morfar, med sängkläderna han fick av moster Ida i present


Nya hyllan från oss och så bilgaraget på topp, som han fick av mormor o morfar


mer bra förvaring fick han av moster Ida 


vi köpte en liten söt lampa osså..Peo valde :)


Nu har han plötsligt massa saker på sitt rum :).. tältet kommer dock att flyttas lite bakåt när vi slängt ut bäddsoffan.. den fick stå där i helgen när mamma o pappa ju sov hos oss. Gardiner ska vi hitta osså o sen är ju rummet klart o helt lagom för en liten Algot hihi


Kommentarer
Sandrah säger:

jättefint

2009-10-29 | 12:48:30
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Ida säger:

Vad fint det blev med allt! Roligt att ni köpte precis den lampan jag stod och tittade på men som jag inte visste om ni skulle få plats med att ta hem hihi :O) Roligt för lillkillen att ha eget rum att busa omkring i med alla nya grejor! hehe ge honom en kram från moster Ida!

2009-10-30 | 03:29:12
Bloggadress: http://madrida.blogg.se/
daniel säger:

finfint. starkt jobbat! sen supermysigt ut

2009-10-30 | 08:33:09
daniel säger:

finfint. starkt jobbat! ser supermysigt ut

2009-10-30 | 08:33:36
Carro säger:

Fint rum Algot har fått. Han måste älska sitt nya rum :)

2009-11-07 | 21:36:25
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback