veckan som gått

Jag är sjuk o fasen vad segt det är. Har hänt endel sedan sist jag skrev iaf. Har varit på tjejmiddag/inflyttningsfest hos Emmie som slutade på Skål i Vasastan. Väldigt trevlig kväll!


emmie, anna o jag på skål


Söndagen den 1 november gick jag, Peo och Ola och såg sista matchen i allsvenskan mot AIK.. tyvärr förlorade IFK och kom alltså tvåa. Har tagit ett tag att komma över det och inte hjälpte det att de förlorade igen (denna gången inte ens rättvist) igår i svenska cupen mot AIK även där... Men vi finns där o hejar fram änglarna till segern 2010 istället!  Anna var Algotvakt..

 
finklädda för dagen :D (sviiinkallt ute)




ingen brist på IFK-fans på det fullsatta Ullevi iaf ;).. vilket draaag! på blocket såldes biljetter för 4000 st så eftertraktat var det ju att få se avgörandet i allsvenskan 2009 ...sicken osis att inte änglarna tog hem guldet bara


Därefter var det mycket skolarbete. En litet uppsats skulle in och sjukhusprojektet skulle framåt. I onsdags stannade Peo hemma med sjuk Algot och torsdag hämtade jag honom vid middag på dagis för han var inte bra då heller. Då hade jag ont i kroppen och kände mig seg.. kom hem och vi somnade bägge i flera timmar. Helt utslagen var jag. Stannade hemma o sov hela fredagen osså. Kände mig något bättre igår, men det ändrades idag. Har alltså knappt fått nåt gjort alls. Men så får det väl vara ibland då. Hoppas jag är pigg nog att gå till skolan imorrn för det kommer bli jobbigt annars.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback