Judas Priest

Igår eftermiddags vid 5, åkte jag till Ola för lite förfest. Vi satt o snackade, drack några öl och lyssnade på musik. Runt 8 bar det iväg till Judas Priestkoncerten i Scandinavium (konstigt att de spelade en söndag för övrigt). Vi missade första förbandet, Testament, men kom lagom till Megadeath. Helt oki :).. Det blev en liten promenad därefter, för det tar ju ett tag att byta band på scenen. Så var det då huvudnumret. Lite besviken på låtutbudet faktiskt. Kan en hel del låtar av dem, men dom som de spelade igårkväll hade jag inte ens hört en del.. kanske 4-5 som man kunde sjunga med i. Men det var trevligt iaf, vi kunde allt rocka lite =).. På det hela, en lyckad kväll.









inte lätt att ta foto på sig själv ibland. man får chansa på att man kommer med hihi..var meningen det skulle bli coolt rockfoto på oss mitt i en av de bästa låtarna och tanken som räknas väl ;)

Kommentarer
Sandrah säger:

Roligt det låter =)

2009-03-03 | 08:42:13
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Daniel säger:

Jotack, allt är bra med oss. Bloggen har vi prioriterat ner lite i vår vardag men det betyder inte att det inte händer något ;)



Ser ju trevligt ut med lite konsert. Ser ut att vara rätt tomt bakom er på ert "coola rockfoto" ;)



Slängde in Judas Priest i Spotify-spellistan, får se vart det bär :)

2009-03-03 | 16:12:27
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
MLE säger:

Jo visst e de tanken som räknas ;-)

Vad fin du är, är det ett linne du hade på dig?? -E

2009-03-03 | 16:55:38
Bloggadress: http://livetfranminsida.blogspot.com
Vickan säger:

Hej Hanna. Det verkar som du har fullt upp :-). Skönt att komma iväg från vardagen och bara ha roligt. Har knappt varit på datorn nu så det har blivit väldigt lite bloggläsandet. Ett tag var det nästan det enda jag tänkte på så jag kände att jag fick dra ner på beroendet :-) och prioritera annat. Ska försöka bättra mig med att kommentera för man vet ju hur mycket det betyder. Kanske därför igen man tappar blogglusten. Men i vårt fall kan vi ju inte tänka så då det bara är du som kommenterar.

Hoppas allt är bra med er. Många kramar.

2009-03-03 | 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback