Onödig info :)

Såg denna lista på Sandrahs sida o tyckte den var rätt skoj, så jag lånade. Här får ni lite onödig info om mig o Peo. Nästan som i en skvallertidning ju haha... Enjoy...


Du & din partner

Vad heter ni?
Hanna och Pär-Ola

Hur träffades ni? Gick samma klass i högstadiet

Hur länge har ni varit tsm? denna omgång 9 år ( sedan den 28 maj 2000)..men vi var tillsammans en omgång tidigare - i 8an. Då bara ett halvår.

Är ni förlovade? Ja, i 5 år (sedan den 28maj 2004)

Bor ni ihop? Ja

Har ni barn? Ja, Vår Algot

Har båda körkort? Ja

Isåfall, vem kör bäst? Vi kör lika bra. Jag tycker dock det är skönare att åka.

Kommer du ihåg er första kyss? Ja, på ett hotellrum i Badgastein, första kvällen av vår klassresa i 9:an.

Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag

Vem är äldst? Jag är 5 månader äldre :)

Vilka stjärntecken är ni? Jag är Oxe och Peo är jungfru

Vem fyller först på året? Jag

Vem är längst? Peo

Vem sjunger bäst? Vi sjunger nog ungefär lika bra, men Peo är mycket mer musikalisk.

Håller ni i handen på stan? Nej, såfall Peo som kör vagnen och jag håller honom vid armen

Kände ni varann innan ni blev ihop? Vi var jätte goda vänner i 3 år först. Kände alltså varann väldigt bra.

Blev du kär i första ögonkastet? Nej, jag gillade hans bästa kompis Daniel ett tag först =) och min tvillingsyster gillade Peo.. så det kan gå :)..men vi var vänner från första dagen jag såg honom iaf. 

Har ni någon speciell låt? Ja, "my love" med westlife (det var Peo som valde, haha..själv hade jag nog hellre haft typ "nothing else matters" med metallica)

Har ni stora framtidsplaner? Vi tar dagen som den kommer. Men så småningom vill vi väl ha hus och jobb vi trivs med. O vi vill självklart vara en lycklig familj =). 

Har ni gråtit i varandras armar? Många gånger. Vi har förlorat närstående och vänner tillsammans. Gått genom mycket jobbigt och mycket lyckligt. Det blir en del tårar på nästan ett decennium..

Har ni varit utomlands tillammans? Vi blev tillsammans i Österrike. Har annars varit i USA, Spanien, Italien, Tyskland, Frankrike, Luxemburg, Danmark, Holland o Island tillsammans.

Vilket är ert bästa minne? Resan då vi blev tillsammans och självklart när Algot föddes.

Vem lagar bäst mat? Peo

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? tittar på tv/sitter vid datorn, lagar mat och leker med vår son. Tar långa promenader.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?  Oftast

Blir du lätt svartsjuk? Nej, absolut inte. Peo har aldrig gett mig någon anledning att vara det. Trygg, trogen, omtänksam.

Brukar ni bråka? Lite smågnabb mest :)

Ringer eller SMS:ar ni mest? Vi gör både och

Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen och baken ;)

Brukar nån av er prata i sömnen? Peo gör det ofta, hans son oxå hihi 

Brukar nån av er snarka? Peo ibland. Jag snarkar alltid natten innan jag blir sjuk, och endast då. Har alltid gjort säger mamma


småskitar :)

Kommentarer
Mia säger:

Ahhh ! Vilken lyx !!!

Får ragga upp något företag som är gulligt nog att fixa en sådan åt mig ;)

Tack för att du berättade !!

2009-01-13 | 00:50:27
Bloggadress: http://focim.blogg.se/
Daniel säger:

Ser man på ;)

2009-01-13 | 13:24:49
åsa säger:

Ni är så söta!

2009-01-13 | 22:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback