Shopping

Dagen i fredags spenderades innomhus. Algot hade enorm diarré. Det kom var tionde minut ett tag. Hörde man det var dags så fick man ta honom direkt in på toa för det läckte utanför annars. Stackars Algots mage, har verkligen fått sig en rejäl omgång. Han spydde även på kvällen och var allmänt kass.
Samma igår. Han spydde på kvällen och matvägrade nästan hela dagen. Idag har han varit något bättre. Åt iaf en hel protion gröt imorse och har sedan ätit lite välling och lite yoggi. Det går inte med riktig middag än och han är fortfarande lite hängig. Han sov 4 timmar mitt på dagen. Nu tycker man det hela borde vara över. Fredrik blev för övrigt smittad och hade maginfluensa här om dagen. Smittsamt så till den milda grad det här. Usch!


Sova me pappa på soffan e gott det!

Var e Algot?


Däär e han! :) hihi.. Aldrig för trött för att leka tittut. Han hittade gömstället helt själv oxå. Första gången hittade jag verkligen inte honom förrän jag kallade och han hoppade fram tihi.


Igår blev det inte mycket gjort. Vi städade lite och gick en runda mot kvällen. Idag dock, vaknade jag vid 10 och gjorde mig klar för en dag på stan. Yaaaay.. helt ensam!! åkte jag ner till nordstan vid lunch och gick loss i affärerna. Söndagar hörrni, hur lite folk som helst! Jag slapp köer o kunde prova så mycket jag ville. Skönt utan barn som blir arg på mig så fort jag går tio min i en affär...Han hade det mycket bättre hemma hos sin pappa =).  Eftersom man är ett par storlekar lättare oxå, så var det riktigt skoj för en gång skull att prova. 18 cm har man ju gått ner på höfterna nu (stolt).. Det blev en hel del köpt. Klänningen som jag köpte på sisters ska jag dock lämna tillbaka. Jag var inte säker på den från början, den är på gränsen till för stor och jag har ju fortfarande en hel del att gå ner (hoppas jag), så den kommer knappt hinna användas. Dessutom märkte jag nu när jag kom hem att den var sönder i dragkedjan, så det får bli en kofta istället. Redan kollat ut en på pepper som jag fick stå över för det blev för mycket tyckte jag hihi. Annars är jag nöjd. Har bara haft för stora kläder nu hur länge som helst. Har inte köpt ett par byxor sedan semestern. Skönt att få se lite fräsch ut när man ska ut i verkligheten igen.


Shoppingbags


Termobyxor och vantar måste man ha när man ska börja på dagis. Så det fick inhandlas idag. En regnjacka kvar och sedan har han nog allt han behöver.



t-shirt - Carlings
svarta jeans - Cubus



Grön kofta- Sisters
(Cubusjeansen igen)


Tröja- Pepper
Stuprörsjeans- Lindex


Klänning- sisters

 

Kommentarer
Elin säger:

Snygga kläder, speciellt den där klänningen! Wow!

2009-01-05 | 08:55:54
Emma säger:

Stackars lille gossen hoppas han är bättre, o du, gud va fin du är!!

2009-01-05 | 10:06:35
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Carro säger:

Va snygg du är! Åh nu vill jag bli smal igen!!! Kram

2009-01-05 | 10:08:45
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Mamma säger:

Jätte fin och visst koftan kan jag låna he he

Klänningen jätte häftig. Så synd att inte behålla den.

Puss och kram

Mamma

2009-01-05 | 11:38:37
Sandrah säger:

men usch stackars lilla Algot! devin mår iaf bättre nu som tur är!!

2009-01-05 | 13:20:07
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
mle säger:

Åh vad du är fin i kläderna, klänningen är döläcker. E

2009-01-05 | 15:09:31
Bloggadress: http://livetfranminsida.blogspot.com
åsa säger:

hej vännen, blir riktigt avundsjuk på din härliga shopping! Du e jättefin, gillar den rockiga stilen!

2009-01-06 | 12:49:12
Emmyn säger:

Du e som vanligt skitsnygg! Algot med;)

2009-01-12 | 15:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback